Fotografie
met een meerwaarde

triangle

Klant: Vespo

#fotografie
#styling
#retouche

vespo fotografie
Een schone planeet willen we allemaal. CLYR staat voor schone zeeën, oceanen en stranden. Een textielcollectie waarvan een deel van de opbrengst wordt geschonken aan Stichting Noordzee. Vespo vroeg ons om sfeerfoto’s te maken van deze textielcollectie en zo dat doel een stukje dichterbij te brengen.

Zon, zee en zacht?

Je herkent het vast wel: het licht van de zon in je ogen terwijl je jezelf in een zacht badlaken wikkelt. Die combinatie van hard licht en zachte stof is best lastig qua fotografie. Hoe breng je dat samen tot leven in een setting waarin ook het goede doel tot haar recht komt?

vespo fotografie

Kleur, props en … styling!

De zee is niet altijd blauw en de zon schijnt niet altijd. Met dat in gedachten creëerden we een setting waarin we de kleur van het textiel en het gevoel van het goede doel samenbrachten. De kleur van de zee als het waait, tinten en vormen van zand en schelpen maken er een ware strandbeleving van. De producten zijn losjes gestyled. Alsof je het zo even op het strand neerlegt.

Vespo fotografie
Vespo fotografie

Hard en zacht

De achtergrond is zacht en dramatisch aangelicht. De voorgrond, het product en de attributen zijn harder belicht. De scherptediepte zorgt dat het mooi samensmelt tot één geheel.

vespo fotografie
Vespo fotografie

“Stas Communicatie & Ontwerp heeft ons erg goed geholpen bij de fotografie van dit nieuwe merk. We hadden geen tijd om extern op fotoshoot te gaan en daardoor kwamen we met dit idee. Met een aantal voorbeelden en enkele instructies is Stas aan de slag gegaan, en we zijn enorm blij met het resultaat. Ook al zijn de foto’s in de studio gemaakt, het zijn erg stijlvolle en sfeervolle foto’s geworden. De foto’s lenen zich goed voor gebruik in alle communicatiemiddelen zoals displays, flyers en website. Op deze manier hebben wij erg goed de communicatie neer kunnen zetten.”

Marjon van de Wetering,
Marketing & communication – Vespo

vespo fotografie
vespo fotografie
stas s

Vespo én wij zijn blij met het resultaat dat past binnen de marketing gedachte en bijdraagt aan de uitstraling van CLYR.